Pencapaian Piagam Pelanggan

Written by Super User. Posted in PiagamPelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

 Pentadbiran ini akan berusaha adan berjanji untuk :

  • Mengenalpasti bentuk dan arah pembangunan bagi menyokong aspirasi Negara dalam membasmi kemiskinan dan mewujudkan kesejahteraan,kerjasama dan perpaduan yang berterusan.
  • Memberikan perkhidmatan terbaik secara cepat,tepat,mesra dan bertanggungjawab.


JENIS SASARAN TEMPOH
Projek Pembangunan Proses perancangan dan perlaksanaan projek-projek pembangunan di peringkat daerah akan melibatkan semua pihak Sepanjang Masa
Proses Pembayaran Resit atau baucer bagi semua bil-bil tuntutan yang berbetulan akan di selesaikan segera 1 Hingga 7 hari
Lesen Hiburan Semua permohonan baru yang lengkap akan diberi keutamaan untuk dipertimbangkan 14 Hingga 30 Hari
Maklumat dan Bantuan

Sebarang pertanyaan atau masalah berhubung maklumat dan bantuan yang memerlukan perkhidmatan pentadbiran ini boleh dimajukan secara lisan atau bertulis

SegalaMaklumbalas/KomenAkanDijawabDalamTempoh 3 Hari Waktu Bekerja(tidak termasuk Hari Maklumbalas/Komen Diterima).

 

Scan QR KOD

Pautan

Lambang Kedah kecik1malaysia-pngmscMyGovernmentmampu1JPAHRMISgov

Media

 

Video Audio


       

 

Pelawat

173840
Hari IniHari Ini13
SemalamSemalam36
Minggu IniMinggu Ini203
Bulan IniBulan Ini561
KeseluruhanKeseluruhan173840

Kemaskini

Tarikh
General update: 03-07-2016 23:59